Sape buat fesyen rambut camni, aku bagi hadiah...

on 09 Jun 2011

Uisshhhhh....macam~macam la dunia kita sekarang ni.. Nak2 pada orang yang suka kepada fesyen. Memacam fesyen ada sekarang ni kan. fesyen baju,seluor,kasut,aksessori orang pompuan dan tak ketinggalan fesyen tubuh badan, termasuk ler rambut. Aku tak tau la sama ada aku ni jenis ketinggalan zaman ataupun dia orang ni yang dah terlebih zaman. Korang tengok la sendiri fesyen rambut yang ada ni. Sebenornya gambar tu banyak...tapi maleh aku nak "tempek" semua kat sini.

Gambo yang korang tengok ni semuanya gambo mamat2 yang duk kat sebelah barat je kan. Tapi aku tau, kat Mesia pun ade gak yang gila2, dan sanggup buat fesyen rambut derang camni. Aku pernah tengok bebudak Penang (masa tu malam sebelum konsert DT kat Penang) buat logo Wings kat kepala sebelah kiri dan logo Search kat kepala sebelah kanan dan belakang, giler punya taksub bebudok nih. Pas tu yang lagi bestnya siang tu siap datang dengan geng ala2 kumpulan Sofea (jaman rock kapak)
Aku tak cakap ape laa...cuma senyum jerrr...sesambil tu sempat gak la  aku snap  gambo dengan derang...hehehe



Amacam...2 mata tu...

"Tampo pale budok ni kang"...hehehe

Ikon orang dlm "bilik termenung" pun jadi pilihan...hmmm

Haaahhh...sapa berani buat fesyen rambut bertopi camni, aku bagi hadiah....ada brani? Hehehe....

# Err...aku baru je pasang Google +1 tu..kalau rajin, sudi2 le tekan yerrr...Thanks.
Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved