TaG...

on 28 Mei 2010

Assalamualaikum semua..

Nampaknye Yas kali ni bz skit ngan Tag n Award..

kena Langsaikan cepat2...maleh nak bertangguh..

Terima kasih Kepada Mijie dan IZA kerana Tag tersebut...

Meh kita nengok ape yg ada pada Tag niee....

TAG dari MIJIE



TAG dari IZA


1. Adakah Anda Happy sekarang?
Yeupp...Happy sbb...
a) Menunggu masa kelahiran baby...pertengahan bln 6 nie..
b) Nak pergi ke J/B pd 5/6 nie...(jual baju official merchendise for D/T concert)
c) Kerja kat Opis x banyak he3....tgh renovate!!!
(ular bosarrrrr)
d) Masih bernafas sehingga sekarang(alhamdulillah),mempunyai rakan2 yg baik2 belaka(diluar atau di blog)
dan keluarga yg memahami dan menyayangi aku!!!

2. Kenapa Anda Happy??
Sebab setakat ni x de masaalah.....ngeh3

3.Apa yang membuatkan anda Happy?
Sama ngan jawapan kat atas...ki3...

4. Pernahkah anda menerima Tag?
Kali ke 2...yg pertama dari PUPUT( thanks put)...masa tu baru je masuk acara blogging nih...berpeluh
Beb nak jawab..nk wat backlink pun x reti masa tu...
Siap mintak macam2 kat Put. Lepas ni aku cuba akan yg terBaekk..He2
Sorry PUPUT!!!

5.NyatakaN Warna yg Anda sukeee.....
a) Hitam..(baju aku 90% warna tue..hik3)
b) Putih...
 c) Merah...
d) Biru .....

6) Bagitahu kat 6 org yg kamu mahu TAG...sila beritahu orang yg kamu mahu TAG supaya  dpt respon!(nak tag lebey pun bley..)
a) Puput.......
c) Skype crew.
d) Kamera Kecik
e) ZaifuLL.......
f) Zie,s Story...

7)Nyatakan sifat orang yg anda tag..nak tulis panjang berjela pun takpa..asalkan anda happy..
Puput: Antara sahabat yg memahami dan selalu jenguk blog aku...
Bie: Juga antara sahabat yg selalu menziarahi aku biarpun tau ngan prob aku..ngeh3 
SkypeCrew...saja bg tuk nambahkan ukahwah!!
Zaifull...juga nak nambahkan ukhwah...
Zie...juga nak nambahkan ukhwah..
Harap2 diterima yerr....tq!!

8) ni soklan cepu emas ini..adakah anda happy dengan apa yg anda ada?
Dah tentu... kene bersyukur dgn nikmat dan rahmat yg telah dilimpahkan kpd aku!!!



Alhamdulillah siap jugak...lepas ni (malam laa) aku terjah blog2 yg aku dh tulih tue (sbb byk yg ade r/block)..hik3!!!




Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved