AL~FATIHAH BUAT ADIK NURUL NADIRAH ABDULLAH @ Dirang

on 13 Mac 2012

AL~FATIHAH_BUAT_ADIK_NURUL_NADIRAH_ABDULLAH_Dirang

Misteri kehilangan adik Nurul Nadirah Abdullah @ Dirang semenjak 1 Mac 2012 lalu akhirnya terjawab ekoran terjumpanya mayat beliau yang telah dibakar sehingga rentung. Berita yang sangat mengejutkan seluruh rakyat Malaysia. Al Fatihah kita berikan buat adik Nurul Nadirah Abdullah @ Dirang yang telah dibunuh dengan kejam sekali. Kejam...memang sungguh kejam sekali, kes kejam kedua yang berlaku selepas kes pembunuhan adik Nurin Jazlin pada tahun 2007 yang lalu. Adakah semakin tua bumi ini, semakin tua kehidupan manusia menjadikan makhluk yang bernama manusia ini semakin semakin kejam?

NURUL_NADIRAH

Aku pasti ada rakyat Malaysia yang lain turut sama menangis mengenangkan peristiwa begini. Mereka turut sama merasai kepedihan dan keazaban yang dilalui oleh keluarga Roselyn Alan, birpun mereka hanya membaca dan melihat melalui media massa sahaja. Semoga Allah membalas perbuatan kejam manusia ini di dunia lagi, biar dia juga merasai penderitaan dan seksa hukum Allah. Biarpun si pembunuh adik Dirang masih bebas, aku pasti hidup dia tak akan aman...tak akan tenteram sehinggalah perbuatan dia dibalas....

Insyaallah...syurga buatmu adik Nurul Nadirah Abdullah @Dirang.. Dan aku pasti dia akan menunggu ibu bapanya di pintu syurga kelak.......Al Fatihah sekali lagi buat adik Nurul Nadirah Abdullah @Dirang....

DIRA

# Terima kasih aku ucapkan kepada rakyat Malaysia yg prihatin dan bersama2 mencari, menampal poster adik Dira semenjak kehilangan beliau.
# Beberapa orang suspek telah ditahan reman oleh pihak polis ekoran pembunuhan ini termasuklah bapa kandung dan jirannya. Pihak polis mengesyaki motif pembunuhan adik Dira adalah disebabkan "dendam", dan disiasat dibawah  Seksyen 302 kanun Keseksaan.


UPDATE KES NURUL NADIRAH @ DIRANG
 
kredit -  kosmo & cyberjoy.net
thanks to - Mail & Family.
Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved