Penjelasan Rosyam Noor Dan Ucapan Pierre Andre ASK2012

on 13 November 2012

Penjelasan Rosyam Noor Dan Ucapan Pierre Andre ASK2012 ! Seperti telahan aku, Rosyam Noor dengan segera memberi respon terhadap ayat yang dikeluarkannya semasa di ASK tempoh hari.


“Bukan niat saya mahu mempersenda sesiapa atau mana-mana stesen televisyen, tapi menyampaikan maksud jelas mengenai peraturan stesen TV dan mengangkat Gagasan 1Malaysia,” Itulah jawapan pelakon popular, Rosyam Nor mengenai kontroversi ketika menjadi penyampai anugerah pada Anugerah Skrin (ASK2012).

“Ketika saya menyebut stesen TV Alhijrah, maksud saya ialah stesen itu mengangkat lakonan mengikut landasan Islam. Begitu juga, sepatutnya Snow White dicium sebelum saya tersedar dan katakan ini Malaysia bukan Amerika (Syarikat),”
So aku pun malas nak ulas panjang, walaupun masih ramai yang mempertikaikan kenyataan Rosyam ini. Bahkan ada juga yang memetik respon dari Ustaz Azhar Idrus untuk mendapatkan kesahihan berkenaan ayat Rosyam itu. Maafkan lah dia...

Dalam pada tu, ada satu perkara yang menarik hati aku juga. iaitu pengarah yang sebelum ini penuh dengan kontroversi Pierre Andre.Saksikan video tersebut di bawah.....



Penjelasan Rosyam Noor Dan Ucapan Pierre Andre ASK2012
~Salam mesra dari yastro~
Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved