Banjir Kilat di Kuala Lumpur

on 11 April 2013

Banjir Kilat di Kuala Lumpur | Petang semalam kawasan Shah Alam dan juga Kuala Lumpur ( Lembah Klang) menerima taburan hujan yang agak lebat dari biasa. Aku pun tersangkut kejap kat opis dek hujan yang agak lebat ni. Nasib baik keadaan tu tak le lama sangat....dalam jam 6.00 rasanya dah reda, aku pun dah boleh gerak balik.

Antara jalan kat Kuala Lumpur yang mengalami kesesakan teruk kerana hujan lebat semalam adalah Jalan Tun Razak, Jalan Duta, Jalan Mahameru, Jalan Kuching dan Lebuhraya Persekutuan, Jalan Tun Razak, Jalan Parlimen, Jalan Duta, Jalan Pudu, Jalan Cheras Lama, Jalan Chan Sow Lin dan Jalan Segambut.

Banjir Kilat di Kuala Lumpur

Tapi....siapa sangka, dalam pada hujan lebat tu, kawasan bandaraya Kuala Lumpur secara tiba-tiba mengalami banjir kilat yang dikira agak dasyat juga kerana menyebabkan beberapa buah kenderaan tenggelam.

Ingatkan dengan adanya terowong tu, leh la cover2 kawasan KL....rupa2nya tak sempat. Kat bawah ni ada beberapa keping gambar banjir kilat semalam di Kuala Lumpur.

Banjir Kilat di Kuala Lumpur


Banjir Kilat di Kuala Lumpur

Harap2 lepas ni pihak yang terbabit dapat mengenal pasti punca masaalah ini. Jangan asik selalu jadi banjir kilat dah laa.....banyak lugi wooo.....


Untuk melihat gambar2 banjir kilat di Kuala Lumpur yang lain, sila masuk link yang diberi dibawah.





Banjir Kilat di Kuala Lumpur

Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved