Contest Gempak DLSL 2011

on 11 Jun 2011

Contest Gempak DLSL 2011 ! As salam dan selamat sejahtera kepada rakan yang bukan beragama Islam,
Adat hidup dan pepatah melayu ada berkata..."Lembu dipegang pada tali, manusia berpegang pada janji".  

Jadi disini aku nak bagitau semua yang aku telah mengisytiharkan diri aku untuk menjoinkan diri dengan menyertai CONTEST Gempak DLSL  [Ismail N, Dulu Lain Sekarang Lain].
[Yang sebenornya aku dah janji nak join..hehehe]

So...termasuk contest bro Ismail N yang terbaru ini, aku dah ada 3 contest/Giveaway yang tengah dok join/ berjalan sekarang nih..tak tau le ada yg lekat ataupun tak...Raese2 nya macam tak de jerrr hehehe.....

Header blog Dulu Lain Sekarang Lain

Akceli, contest tu akan berakhir pada 10 July 2011 tepat pada jam 12.00 tgh malam. Tapi apa yang perlu korang aku buat ialah meneka saiz gambar BMW X6 dibawah. [1:10, 1:30 atau 1:1]


Err...aku rasa skala pic BMW X6 ni ialah....1:10...so...itu lah jawapan tetap aku. tak de nak ubah2 dahh...hehehe

Contest Gempak DLSL 2011 !

Satu lagi, apa yang perlu korang aku buat ialah, memaparkan poster seperti diatas ni. Aku rasa tu je laa kot..
Aku nak gi kat blog bro Ismail N dulu, nak tengok betoi ke idak entri yg aku buat nih....takut tak cukup syarat kang penattt jerr entri yg aku buat nih...

Hadiah?? Kalau nak tau hadiahnya...korang pegi la jenguk blog Ismail N tu sendiri...cuma aku harap, ramai kengkawan yang dapat join dan memeriahkan contest beliau.... Caiyokkk...
[Ade hal...nak copek nihhh...]


#Antara contest yg aku tengah dok join...

Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved