iPad 2... Free/Percuma/Bagi Saja dari Denaihati.com

on 06 April 2011

Salam semua, kelmarin... hati gua tetiba terasa nak join contest dari denaihati.com dengan kerjasama  Smartgold.biz dan RayBan Malaysia . Walaupun dah ramai yang join, dan kiranya gua agak terlewat sikit, tapi itu bukan masaalah besar dan alasan untuk kata tak nak. First.....
Bila tengok nama2 peserta...pehhh...ganas2 siot...semua nama2 besor belaka dalam dunia blogging. Tapi ader gua kisah, pedulikan semua tu layan jerr...menang atau kalah biasa la tu.
Denaihati ni memang terkenal dengan contest yang "Grand2"...rugi kalau korang tak join...jangan malu dan segan ye adik2, kakak2, abang2 sumer....
Mungkin gua ni mewakili golongan "buruh kasar" (hahaha.....) yang tersangat  le "BERANI UNTUK GAGAL" menyertai contest nih. Gua guna ayat pengasih nih, perasan tak?.....hehehe.......
Untuk info, ini kali kedua gua menyertai contest dlm dunia blogger. Cari pengalaman dan suka2 jer....
Dan yang paling PENTING nya, gua quote sendiri tulisan Denaihati.com ni .....

PENGANJUR


"Kepada yang belum join masih belum terlambat boleh terus ke Contest iPad 2 Malaysia. Join contest ni bukan sahaja dapat hadiah tetapi juga dapat kenalan, trafik, SEO dan keywords (tak caya tengok kat google search)"


Satu lagi....


"iPad 2 akan berada di pasaran USA pada 11/3/2011 dan 25/3/2011 di 25 buah negara lain. Berminat?? Kalau nak iPad 2 percuma jom join contest iPad 2 Malaysia bersama berpuluh teman-teman blogger yang berani untuk gagal. Mungkin anda juga."


Yeahhh...gua baru je nak tergolong dalam golongan nih laa....hahahaha..
Untuk pengetahuan semua...penyertaan masih dibuka sehingga awal jun 2011, so kalau berminat jom ikut gua, sahut seruan "B.U.G"...Tunggu ape lagi..."BERANI UNTUK GAGAL"
Dan jangan lope, support gua ngan klik banner Denaihati tu nanti yerr.

SPONSOR A
Smartgold.biz

SPONSOR B
Rayban Malaysia

Gua nak citer lebih ttg ipad 2 ni mmg tak pandai sangat. Gua andaikan korang lebih expert dari gua jer...lagi satu kalau nak cari ciri2 yg ada kat ipad 2 tu...gua rasa bersepah kat dlm internet. Lagipun gua mmg tak tahu dan kurang ambik tahu sangat pasal gadget2 terbaru nih...
Tak terkejar ngan "rm" yeopp!!! Tu yang jadi maleh tu...Cuma yang gua tahu kemungkinan akan dilancarkan dalam bulan Jun/July? (Tu pun belum pasti lagi...)
Bagaimanapun kat negara2 yg terpilih diaorang dah start mengguna pakai ipad2 nih....

HADIAH UTAMA

Contoh Ipad 2 yg bakal menjadi rebutan...
Hadiah
Hadiah Utama : 1 x Apple iPad 2.
Hadiah Hebat : 4 x Cermin Mata Ray Ban.
Hadiah Saguhati : 3 x RM100
Kelayakan blog utama
1. Blog mesti PR3 dan keatas.
2. Mesti join mailing list dan diaktifkan (kalau dah join bagus sangat lah).
3. Mesti buat satu entri kreatif tentang contest ni dengan link sponsor dan tinggalkan backlink diruangan komen dan wall Face Book denaihati.
4. Blog yang aktif dengan sekurang-kurangnya 3 entri setiap minggu.
5. Tidak menggunakan cara yang tidak normal untuk mendapat trafik.
6. Terbuka untuk semua blog 1 Dunia.
7. Bahasa bebas janji orang dunia faham.
8. Penganjur ada hak membatalkan mana-mana penyertaan dan mengubah syarat jika perlu.
Okeh...tu saja...Jom reramai join contest denaihati!!!! Kalau tak de status PR3 pun tak de masaalah nak join....cari pengalaman, timba ilmu....semoga ramai yang support usaha blogger kita ni. Ingat satu jer "BERANI UNTUK GAGAL".....
Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved