TOP 10 LINK REFERRER JANUARI 2012 DENAIHATI

on 04 Mac 2012

TOP 10 LINK REFERRER JANUARI 2012 DENAIHATI !

Wow!! Terkejut aku bila diberitahu oleh rakan blogger sis Nora [KongsiBersamaNora] blog aku adalah salah satu blog yang tersenarai dalam Top 10 Link Referral Januari 2012 di blog Denaihati. Thanks bebanyak sis!! Serius, aku tak pernah membayangkan bog aku akan berada dalam senarai tersebut. Maklum la ramai blogger lain yang hebat turut bertandang disana.

Namun, apa pun boleh jadi dalam dunia ini kan...mungkin kali ni rezeki untuk aku dan famili aku, alhamdulillah....aku bersyukur banyak2 kepadaNYA. So, korang boleh tengok kat printscreen yang aku dah apply kat bawah nih...



Bila blog aku tersenarai di Top 3 "TOP LINK REFERRER JANUARI 2012 DENAIHATI" . Aku dah pasang nekad baru. Kali ni aku akan buat dengan bersungguh2 sikit. La ni aku tengah dok pikir nak cari idea. Langkah pertama aku, aku letak banner insentif backlink Denaihati kat footer blog aku. Sok2 aku pikir lain lak. Aku tau, bukan senang nak dapat Top 10 Referral Link kat blog Denaihati tu, aku sendiri tak sangka referral blog aku ke blog Denaihati agak tinggi juga.Kat bawah ni aku copykan sedikit syarat untuk setiap blogger tu layak mendapat insentif dari blog Denaihati, antaranya...
 Syarat untuk layak insentif ini mudah sahaja like Fanpage Facebook atau follow Twitter atau subscribe Aweber atau subscribe RSS. Kalau nak dapat backlinks dofollow dari blog denaihati kena explore macam mana caranya ada disebut pada beberapa entri sebelum ini. Kepada yang belum join jom join Rakan Denaihati.

Berbalik pada imbuhan yang bakal aku dapat dari bro Denaihati, Mak aihhh....serius aku cakap, kalah 3 tahun pendapatan ads Nuffnang aku. Terima kasih aku ucapkan kepada bro Denaihati,kepada semua, kepada silent reader dan rakan blogger yang sentiasa support blog aku. Tak lupa juga kepada mastersifu blogger aku bro Shah [forblogger] yang sentiasa ringan tangan membantu aku. Apapun, blogging musti happy....adiozzz!

-yastro-
Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved