Blogger Vs Blogger

on 05 Mei 2012

Macam panas je tajuk entri Blogger Vs Blogger kat atas tu...ha3x!!! Orait, bagi diri aku, inilah pertemuan kedua aku dengan rakan blogger. Sebelum ni aku pernah berjumpa dengan rakan blogger yang bernama echam, namun pertemuan tersebut hanya lebih kurang dalam setengah jam sahaja.

Sebenarnya event ini adalah satu event mengejut. Mengejut kerana aku dipelawa secara tiba2 sahaja oleh bro, memula tu serba salah juga, tapi aku nekad je laa...Nak cerita lebih lanjut, rasanya biarlah dulu kot...Kalau korang dapat teka siapa 2 orang blogger lagi tu, korang memang hebat...he3x!!!

 Blogger Vs Blogger

Aku dan bro...?

# Tapi aku sure, ada rakan blogger yang pernah berjumpa dengan beliau nih..memang aku sesangat sure...hehehe. Btw, memana rakan yang involve event pada 5 dan 6 ni aku ucapkan selamat berjaya. Aku terpaksa balik kampung daaa....urusan rasmi....he3x!!!
Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved