Pertemuan 2 Bloggers

on 14 Januari 2011

Pertemuan 2 Bloggers Entri pendek kali nih....he3x!!!Salam semua, korang rasa2 laa kan...pernah tak korang sumer ada niat/memang nak jumpa dengan rakan2 di alam maya ni menjadi realiti.? Bagi aku,tak pernah terlintas difikiran aku untuk berjumpa dengan rakan dialam maya ni semenjak aku berblogging. 

Tetapi,ada satu masa tu...buat pertama kalinya,seorang rakan blogger telah datang ketempat kerja ku. Memula aku rasa cam tak bape nak percaya jerr,setelah di"kompom"kan menerusi h/p, akhirnya sempat juge la kami bertemu. 

Walaupun tak le lame mana, (x sempat nak ngajak minum punnn...he3!!..Sori fren...) tapi aku rasa ianya cukup memberi kesan ke atas ikatan persahabatan. Jgn lupa call lagi Echam bila aok singgah ketempat koi yekkk...

Sekalung terima kasih aku ucapkan kepada Echam.com, kerana sudi menziarahi aku.
Lain kali kalau datang lagi, aku belanja minum keyy....

Jom ziarah rakan yang aku maksudkan tu...


Pertemuan 2 Bloggers...


Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved