AKTA 114A - AKTA YANG DIBANTAH KOMUNITI INTERNET

on 15 Ogos 2012

AKTA 114A - AKTA YANG DIBANTAH KOMUNITI INTERNET ! Pada mulanya aku tak begitu pasti apakah sebenarnya yang dikaitkan dengan Akta 114A ini.

Bila aku terbaca di laman blog Denaihati, aku mula memahami serba sedikit tentang Akta 114a tersebut. Namun ianya masih belum menyeluruh, untuk itu aku terjah pula blog Amanz. So kat sana baru la segalanya nampak lebih jelas.

Aku tak kisah sangat undang2 apa sekalipun yang gomen nak bentangkan atau kuatkuasakan, tetapi bila ianya membabitkan keputusan yang jadi seakan "bersalah" sebelum dibicara, aku rasa mende tu dah masuk ke zon merah. Sure aku juga membantah akta ini....

Jadi kalau sesapa yang belum baca apa itu Akta 114A, boleh bacanya menerusi blog Amanz.
Aku rasa, antara informasi yang terlengkap ada disitu.

AKTA 114A - AKTA YANG DIBANTAH KOMUNITI INTERNET
Antara Kartun Sini yg disiarkan diblog Amanz
Aku tak nak tuduh atau buat andaian apa2, namun kalau ianya turut membabitkan sesiapa sahaja yang menggunakan komputer dan internet, so fikir2 la sendiri yer.

Salam Aidilfitri buat semua kawan2 tak kira la kawan yang biasa, luar biasa, rapat atau tak rapat atau pun rakan blogger sekalipun....Salam Aidilfitri sekali lagi!!!

AKTA 114A - AKTA YANG DIBANTAH KOMUNITI INTERNET
-salam mesra dr yastro-

Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved