Balik kampung Lagi....

on 10 Disember 2010

Salam semua...
Yeayyyy....cuti sekolah....aku pun nak cuti jugak..Tambah pulak baru settle project....Pehhhhh....Legaaa!!!
So pada 4~7/12 bebaru ni,dapatle lepak2 kat kampung jap.Nampaknya cuti sekolah ni memanjang jer ade jemputan kawen. Penuh sampai ke taun depan lak tu...
Biasakle kan...time ni la orang berebut nak  wat kenduri.

Aku pun ambik peluang jugak buat kenduri...sebelum ni akak aku nak buat kenduri Qurban...tapi mengenangkan aku belum lagi buat kenduri aqiqah untuk anak2 aku,maka aku cadangkan aku dan adik2 yang lain berkongsi untuk membeli seekor lembu. Jadi cukup le 7 penama untuk aqiqah kali nih...

Citer banyok maleh ahhh,korang layan je la gambar nih...he3!!!


 Acara menangkap lembu kat ladang...siap terlepas lagi daaa...he3!!!

Park jap kat belakang umah...

Sehari sebelum kenduri,buat majlis bercukur dulu...putra dan putri..

 Putra dan Putri...

 Putraku...M Akid Asyraaf

 Uishhh...dh beso pun nak nek buai gak yekkkk....

Diketuai oleh Hj Mat Nor.....

ni tokey lembunye.......Abang long aku daaaaa.......kautim abg long..he3!!!!!!

 Terima kasih kepada makcik2 dan kakak2 yg membantu...

 Tak lupa juga buat pakcik2 dan abang2...(bodek mesti mau lebeyy...ha3!!!)

Doa dulu...pastu baru makan....

Akid setelah dibotakkan..ha3!!!!

Terima kasih kepada pakcik2,makcik2,abg2 dan kakak2 di Sg Koyan 1 yg membantu merealisasikan hajat kami sekeluarga ini. Tanpa pertolongan semua,kuyup le kami nak buat sumer kerja tu...Jasa kalian sangat2 diingati dan diihargai....Terima Kasih sekali lagi!!!

Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved