Salam Ramadan, Selamat Hari Raya Dan Terima Kasih Semua

on 31 Julai 2013

Salam Ramadan, Selamat Hari Raya Dan Terima Kasih Semua | Alhamdulillah, hingga ke hari ini kita masih lagi diberi ruang dan waktu oleh Allah S.W.T untuk merasai lagi kenikmatan Ramadan tanggal 1433H bersamaa 2013 M. Insyaallah tak lama lagi kita akan merasai lagi satu nikmat kemenangan umat Islam iaitu Hari Raya Aidilfitri.


Maaf ditujukan kepada semua sahabat teruatamanya rakan blogger kerana aku kini dilihat semakin menyepi dari dunia ini.  Yup, aku akui aku mempunyai komitmen lain yang wajib dan menjadi keutamaan, namun begitu aku taklah sampai mengabaikan begitu sahaja blog ini. Walaupun jarang update, aku tetap usha2 juga disini.

Selama aku berblog, sejak dari tahun 2009 menggunakan blog ini, tujuan utama tak lain tak bukan adalah bagaimana hendak menghasilkan wang menerusi atas talian sebegini. Selangkah demi selangkah aku belajar, alhamdulillah ianya menunjukkan satu kemajuan memberangsangkan buat diri aku, walaupun sebenarnya aku pun masih hingus lagi tentang mencari duit online nih. Now, seriusly aku pening dah nak mengadap cacing (edit html) pada blog...tambah2 pula baru2 ni Google membuat pertukaran template untuk blogspot.

So, cara terbaik untuk optimumkan blog ialah mencari yang pakar. Kalau ada blog tapi tak nak optimisekan rasa rugi la pulak kan...So, antara beberapa kawan yang aku kenal ialah Shah Danial, pemilik template forblogger (baru masuk tadi, forblogger sudah tukar template baru maa, rasanya tengah dok godek2 lagi la tu kot). Nizamghazi, freelance programmer -hebat ni wooo....dan juga seorang lagi Danial Abdul Rahim. Sehingga kini aku pernah meminta bantuan  2 orang diantara mereka, pertama Shah Danial. Tapi dia ni memang tersangatlah busynyer...kadang2 memang tak de masa untuk diri dia langsung...

Dan keduanya ialah Danial Abdul Rahim, dia ni pun sebenarnya dah nak menghampiri kesibukan tahap melampau...so mana2 blogger yang nak dapatkan servis dia kena la booking cepat2. Danial Abd Rahim ni, seriusly aku bagitau servis dia memang antara yang terbaik. Tak rugi korang (blogger) dapatkan khidmat dia untuk buat sesuatu kat dalam blog korang dan aku akui aku merupakan salah seorang pengguna khidmat servis blog beliau. So dia ni memang antara terbaik dan aku jamin korang akan puas hati.

Bagi NizamGhazi lak...hehehe - aku rasa....rasa la kann...rasanya dia dah tak layan dah mende2 ni...tahap dia lagi gaban tinggi punya....so korang sendiri mau ingat la kan...:)

Walau apapun, aku berterima kasih kepada rakan2 semua yang sentiasa ada disekeliling memberikan support dan motivasi terbaik supaya tak pernah hilang semangat blogging. Untuk kali ini, rasanya sempat juga aku ucapkan tahniah kpd akubiomed yang baru2 ni memenangi hadiah laptop dari Nuffnang...Tahniah bro.

Apapun, salam Ramadan, selamat menyambut hari raya Aidilfitri yg bakal menjelang tidak lama lagi dan terima kasih kepada semua rakan2 terutamanya geng2 blogger yang aku kenali atau tak kenali. Semoga semua berjaya mencapai hajat dan impian yang tersimpan sekian lama ...Insyaallah. -Sorry tulih sekali hayun jaaa...hehehe




Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved