Top 10 Link Referrer Jun 2012 Dan T Shirt - Denaihati

on 22 September 2012

Top 10 Link Referrer Jun 2012 Dan T Shirt  - Denaihati ! Alhamdulillah, biarpun prestasi blog selepas tukar domain agak menurun dengan teruk sedikit disebabkan "kemalasan" update entri baru, namun di sebalik itu berbekalkan organik trafik yang ada, alhamdulillah masih lagi tersenarai sebagai Top 10 Link Referrer Jun 2012 di blog Denaihati.

Terima kasih kepada DH kerana insentif  yang beliau wujudkan ini. Rasanya setiap kali blog ini tersenarai, tiap kali itu jugalah aku akan buat entri mengenainya. He3x!!...ayat kipas lipas nih.

Top 10 Link Referrer Jun 2012 Dan T Shirt - Denaihati

Tak lupa juga hadiah trafik 10K dan T Shirt DH yang tak sempat aku nak snap gambarnya. T Shirt tu hadiah dari kemenangan contest Euro 2012 yang lalu. Aku akui, memang banyak juga insentif yang aku dah terima dari penyertaan aku di blog DH. Memang DH betul2 kotakan slogan blog beliau, "Hidup Untuk Memberi". Terbaik.

Citer pasai baju, disebabkan design t shirt tu awesome sangat2, wife aku dah book awai2. So, aku serah je la kat dia. Senyum je laaa jawabnya..he3x!!!

Terima kasih sekali lagi buat Denaihati kerana contest Euro tu.

T Shirt rasmi Denaihati
Kredit kepada blog AUC

Top 10 Link Referrer Jun 2012 Dan T Shirt  - Denaihati
-salam mesra dr yastro-
Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved