Patung Lilin Yahudi yang menghina Islam

on 05 November 2011

Patung Lilin Yahudi yang menghina Islam ! Diberitakan disebuah muzium lilin di US terdapat satu patung lilin yang menghina agama Islam. Adakah ini gambar yang palsu atau gambar benar, aku pun tak pasti. Tapi bila aku check kat google, rupa2nya ramai juga blogger dah terbitkan gambar ni.

Satu lagi penghinaan yang berterusan keatas Islam oleh kaum Yahudi. Hmmm...tapi kat dalam negara pun apa kurangnya. Terbaru, isu tentang Seksualiti Merdeka, dengar khabar si Ambiga tu la yang jadi kepala. Betul idak tak tau leee. Sumer tu seolah2 sengaja menaikkan kemarahan masyarakat islam dan bukan islam yang patuh pada ajaran agama masing2.

Ataupun, mungkin ini salah satu kerja puak yahudi yang sentiasa bermain dibelakang tabir. Perkara ni tak mustahil, sebab kaum ni pun sebenarnya pernah ada di Malaysia. Walau bagaimanapun, perhimpunan Seksualiti Merdeka di Malaysia harus ditentang semua bangsa dan agama di sini. Jangan jadikan negara kita seperti di negara barat pulak. Sok2 anak cucu kita yang merana...

# Maleh bebeno aku nak update entri malam ni. Pas ni mau titun laaa, suda ngantuk sudaa....

Patung Lilin yahudi yang menghina Islam
Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved