Buat Duit Online - Top 10 Link Referrer Mac 2012

on 24 Mei 2012

Buat Duit Online! Kenapa...tak percaya? Hehehe...ramai orang cari cara nak buat duit secara online. Tapi ramai yang kecewa...kenapa?

Bukan senang nak buat duit secara online, tetapi kalau kena cara dan gayanya memang buat duit online atau internet adalah tempatnya. Bagi aku yang baru belajar nak cari cara cari duit online, dapat "masyuk" sikit2 pun dah berbaloi sesangat dah tu [tp RM200 tu kire besor juga dah tuu..]. Walaupun tak la banyak mana, tapi sejak 3 bulan ni blog aku konsisten menjadi penyumbang link untuk blog Denaihati untuk Top 10 January dan juga Top 10 Febuary..Means??

Buat Duit Online
Apa pun, aku kena ucapkan terima kasih bebanyak kepada Denaihati dan team kerana membuat sesuatu yang sangat bermakna kepada blogger picisan seperti aku ni. Mungkin bukan aku saja yang berterima kasih sebegitu, malah mereka2 yang pernah menerima imbuhan dan hadiah dari Denaihati juga pasti akan berterima kasih kepada beliau. Kalau tak percaya, boleh tengok entri Top 10 Link Referrer aku diatas tu..

Walaupun sekarang ni aku agak kurang berblog, namun aku masih sayangkan blog aku ni. Blog ini lah yang banyak memberi sumber inspirasi kepada aku. Biarpun blog aku masih berstatus blogspot, ianya bukan penghalang kepada aku untuk terus berjaya dalam dunia online yang semakin mencabar ini. Tak caya? Meh kita tengok saja kat contest Lelaki Kacak yang dianjurkan oleh Titan, blogger tegar dalam mencari pendapatan online.

# Err...cukup je dulu setakat ni kot...ada masa nanti aku sambung lagi...nak tengok/usha 2 keyword Lelaki Kacak aku ni lak...jatuh kat nombor bape yekkk...he3x!! -Buat Duit Online - Top 10 Link Referrer Mac 2012- yastro-
Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved