Tag 20..

on 11 Jun 2010

Salam Bahagia semua BloGgerzz!!!

Tag aku dapat Dari Puput, maleh nak berHutanG...(utang jgn dibio lelame yekk)
jadinyee..aku gagahkan diri gak tuk wat TAg ni....

Meh kita tengok ape yg ade "Tentang saya"...Aku hentam jerr!!!
He3!!!! Hantamm sajaarrr laa Labusss....
Ape pun Thanks tu  PUPUT!!!!

jom terjah puput kat sini... 




Meh meh...jgn tgu lelame....
nengok aku nye tag 20!!!!



Hmmm...penat gak nak wat ni wooo...kira mencabar gak!!!
Tapi sbb aku maleh...aku wat lelaju jerr..hehehe tu pun 2 jam gakk!!!
So ngan sukacitanye aku nak anugerahkan lak pd org len....

wanur
mijie
nuriz
batuburplur
ketot
sukahaha(mat din)
mia Liana
eikasyaza
qamarguyz
cherita Che Kechik





Aku x kisah ngat, klau ade sesape/org len nak amik tag nih.....
Amik jee..wat sbg cabaran, amacam??
Malam ni kompom aku terjah blog2 diaorang!!!! he3!!!

Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved