CONTEST EYRIQAZZ VS DENAIHATI

on 02 Julai 2012

CONTEST EYRIQAZZ VS DENAIHATI ! Semua rakan2 blogger rasanya dah tahu pasal contest yang di anjurkan oleh blogger Eyriqazz dgn tajuk Eyriqazz vs Denaihati nih.

Sure gempak gile contest kali nih. Memang syok juga tengok rakan2 blogger yang lain dok sebut2 keyword contest Eyriqazz Vs Denaihati ni dalam entri memasing.!!!

EYRIQAZZ VS DENAIHATI


Aku tak nak masuk dah, cukuplah dengan yang lepas tu. Lagi pun aku dah keluarkan kenyataan yang aku akan bersara dulu untuk tahun ni dari main SEO. Jadi kali ni aku nak jadi pemerhati jer. So kali ni [2/07/12] keyword untuk contest ni di dahului oleh azrijohan dan di ikuti rapat oleh cik tom [entri cik tom ada 4 yg duduk kat first page-dasatttt tuee].

Kedua2nya tengah dok kejar mengejar dengan entri2yang telah di post sebelum ini.

Rasanya masa tu masih panjang lagi kot...jadi bagi peserta2 yang lain, korang boleh teruskan usaha. Lipat gandakan usaha tu untuk potong kedua-dua yang duduk kat atas nih. Apapun kepada semua blogger yang dah join contest ni, teruskan usaha korang dgn membacklink, selamat maju jaya aku ucapkan!


CONTEST EYRIQAZZ VS DENAIHATI


Up date : Ropenya Forblogger pun join dah CONTEST EYRIQAZZ VS DENAIHATI nih hehe....

#Masih penat dan ngantuk lagi, 2 hari bercuti ni, perjalanan aku dan keluarga adalah sejauh 959.9km..huhuhu

CONTEST EYRIQAZZ VS DENAIHATI
-salam mesra dr yastro-
Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved