3 Felda Pertama Terima Durian Runtuh - FVGH

on 11 Mei 2012

3 Felda Pertama Terima Durian Runtuh!! Ini berikutan penyenaraian Felda Global Ventures Holding (FVGH) malam tadi. Tersentak juge la aku sekejap malam tadi semasa menonton TV3 kerana felda di kampung aku tu, antara felda yang pertama menerima durian runtuh tersebut adalah peneroka Felda Sg Koyan.....he3x!!!

3 Felda Pertama Terima Durian Runtuh
Thanks to rakan fb..sebenarnya yg tulis "ayah aku" tu bukan ayah aku yerr...gamba ayah kwn aku...he3x!!
So, glemer la kejap malam tadi orang kampung aku kerana "keluar kat TV3"...hehehe.

Masjid Lama Felda Sg Koyan
Kredit to omarkoyan
Dan tetiba kenangan lama pun menjelma.....iskk..isk...

#Minggu yg bz, contest lelaki kacak aku pun dah terabai sangat nih....jatuh lorr!!! Maaf kalau lambat ziarah korang...
Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved