Daftar Bantuan Rakyat 1Malaysia[BR1M] 2.0 DiLanjut

on 06 Januari 2013


Daftar Bantuan Rakyat 1Malaysia[BR1M] 2.0 DiLanjut

Daftar Bantuan Rakyat 1Malaysia[BR1M] 2.0 DiLanjut | Kerajaan semalam telah melanjutkan permohonan bagi mendapatkan Bantuan Rakyat 1Malaysia (BR1M) 2.0 sehingga 15 Januari 2012 depan.
Menurut Timbalan Menteri Kewangan, Datuk Dr. Awang Adek Hussin berkata, ia bertujuan membolehkan mereka yang layak termasuk golongan bujang tetapi masih belum mengisi borang berkenaan, mempunyai peluang mengemukakannya.
Menurut Datuk Dr Awang lagi, tempoh lanjutan itu juga perlu bagi membolehkan rakyat di kawasan pedalaman yang tercicir untuk turut berpeluang sama-sama menikmati bantuan ini.- Harap2 apa yang derang terget tu tercapai.
Tambahnya, sehingga kini proses pengumpulan data mereka yang layak telah dilaksanakan bagi membolehkan agihan dilakukan secara menyeluruh bermula awal Februari depan.
"Ini adalah pendekatan yang berkonsepkan sikap cakna terhadap keperluan rakyat di mana kerajaan tidak mahu ada dalam kalangan mereka yang berhak menerima bantuan tersebut tersisih," katanya kepada pemberita selepas merasmikan Majlis Tenaga Nasional Berhad (TNB) Cakna Keselamatan Eletrik Bersama Penduduk Setempat di Bangunan TNB Bachok di sini semalam.

#So, nampaknya sesiapa yg layak tapi masih belum daftar masih boleh berbuat demikian sehingga 15 January ini....daftar je dulu, dapat atau tak kemudian citer!!!



incoming search:

bantuan rakyat 1malaysia 2.0
pendaftaran online br1m
daftar online br1m
bantuan rakyat 1 malaysia individu bujang
borang daftar online bantuan rakyat 1 malaysia
borang permohonan bantuan rakyat 1 malaysia
br1m 2.0 pendaftaran online






Daftar Bantuan Rakyat 1Malaysia[BR1M] 2.0 DiLanjut
~Salam mesra dari yastro~
Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved