Dusun Eco Resort dan Follower...

on 30 Julai 2010

Salam semua dan selamat sejahtera,
Satu tajuk, tapi dua mende yang nak dihigh lightkan...he3!!


1. Hari ini lebih kurang jam 3ptg, berangkatlah aku n the gang ke Dusun Eco Resort kerana menghadiri Kem Motivasi selama 3 hari (nek bas, cam rombongan cik kiah ke Eco Resort lakk..)..jadi nampaknya x de le siri B/W  selama 2 hari nih. Ape pun aku mmg x penah gi kesana. Lagi pun dah lame gak aku tak "memotivasikan diri" nih..he3!! Ape pun hope sumer okeh la kann..!!


2. Satu lagi, pesanan aku kat rakan2 follower yg dah follow aku tu, Aku mintak sesangat la korang bg tau kt s/mix atau kt c/box aku tu (bagi tau "i follow") dan letak url korang sekali. Ramai gak yg aku x dpt kesan sbb mmg terus hilang jejak. So lepas ni aku harap mana2 yg dh follow blog  aku, dpt bg url dan bg tau kt aku sekali. Kalau aku x follow korang lagi jugak, sila remind aku...tak de hal. So inilah salah satu sebab, kenapa aku belum follow korang lagi.

Satu contoh yg aku x dpt nk kesan..

Sila beritahu sekiranya anda telah menjadi follower gua di ruangan s/box ataupun komen. Terima kasih.
Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved