Malaysia vs Indonesia (Sea Games 2011)

on 17 November 2011

As salam semua kengkawan...malam ni adalah pertemuan bolasepak Sea Games 2011 antara Indonesia dan juga Malaysia. Pertemuan dijangka sengit kerana masing~masing akan cuba mengatasi satu sama lain. Stadium Gelora Bung Karno sememangnya dijangka bergelora pada malam nih. Ribuan penyokong Indonesia akan menyorak, menyuluh laser bahkan mengejek para pemain Malaysia. Itu pasti. Cuma aku berharap para pemain Malaysia dapat menyerap asakan dari atas padang dan juga di luar padang. mental mesti kuat.

Begitu juga dengan pengadil perlawanan, 2 perlawanan yang lalu membabitkan Indonesia telah mengakibatkan seorang pemain Singapura mendapat kad merah. Thailand pula lagi parah, hanya tinggal 9 orang pemain. Harap pengadil tidak emosi la pulak nanti...hehehe. Apapun mari la kita tengok tv beramai2...anda dimana malam ni? Stadium Astro? Mamak? Bistro? Hotel? Tak kisah la kat mana pun ....pastikan kita berikan sokongan yang padu dari jauh buat pemain yang berjuang untuk negara Malaysia tercinta ini. Terima kasih.

VS           
 



#Aku cuba memain buat poll guna polldaddy...Tak tau la okeh ke tidak. First time nak guna nie...Kalau rajin silakan buat undian anda...Undian baru!!! Sila masuk di sini untuk Final Sea Games, Malaysia vs Indonesia.


Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved