Holocaust : Mitos Atau Fakta (III)

on 15 November 2010


penipuan-holocaust-sedunia

Holocaust : Mitos Atau Fakta (III)


Nazi dianggap anti-Semitik. Penyokongnya digelar anti-Yahudi ataupun anti-Semitik. Sebarang kegiatan yang dilihat menggugat Yahudi digelar anti-Semitik. Akibat propaganda besar-besaran, Hitler dan tenteranya dianggap begitu zalim terhadap Yahudi yang kononnya membunuh Yahudi tidak kira orang tua atau muda. Peristiwa ini sudah terpahat utuh dalam sanubari masyarakat dunia.

Masyarakat dunia ditunjukkan gambar timbunan mayat ketika perang akibat kezaliman Nazi, sebenarnya tertipu kerana hakikat gambar itu adalah mereka yang mati akibat kebuluran dan penyakit berjangkit atau mangsa bedilan bom tentera Amerika dan sekutunya.

Memang benar tatkala Perang Dunia Kedua, ribuan nyawa menjadi korban perang, penyakit dan sebagainya. Tetapi penghapusan etnik seperti yang didakwa Yahudi adalah satu pembohongan besar. Malangnya sejarah ‘dicipta’ tersebut tidak dibantah. Selain Presiden Iran Mahmoud Ahmadinejad, belum pernah ada tokoh dunia yang berani secara terang-terang mengatakan hakikat holocaust hanyalah sekadar mitos.
Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved