Holocaust : Mitos Atau Fakta (IV)

on 16 November 2010



Holocaust : Mitos Atau Fakta (IV)



Di Barat dan Eropah terutamanya, menolak hakikat kejadian Holocaust boleh dianggap sebagai ‘anti-semitik’ hinggakan ramai warga Amerika lebih mengenali Holocuast berbanding sejarah penting mereka sendiri seperti peristiwa Pearl Harbour.

Begitu dahsyatnya ‘sihir’ Holocaust, hinggakan barang siapa yang tidak mengakui hakikat kejadian tersebut (termasuk yang menolak dan mengingkarinya) haruslah berhadapan dengan risiko penjara. Ini termasuklah beberapa ilmuan penting seperti Robert Faurisson, Profesor Roger Garaudy (Perancis), David Irving (Inggeris), Ernest Zandel (Kanada), Gatsom Amadeus (Swiss), George Ashley (AS), Dr. Joel Heyward (New Zealand). kesemuanya telah menjalani hukuman atas kebenaran mereka menentang fakta adanya ‘penipuan’ dalam Holocaust.

Tetapi kini dunia semakin maju, penduduk bumi semakin cerdik dan sentiasa ingin mencari kebenaran dalam setiap fakta. Dengan menggunakan bahan sejarah dan kaedah saintifik maka terbongkarlah kebenaran. Dan kesimpulannya, Holocaust adalah rekaan, satu kisah dongeng Yahudi bagi meraih simpati, melaksanakan agenda sulit, menguasai dunia!

Malah antara alasan besar mereka untuk berpindah beramai-ramai ke Palestin (sekarang Israel) menggunakan alasan (Holocaust) ini. Mereka juga telah berjaya menuntut ganti rugi berjuta-juta dollar daripada Amerika beasaskan kepada dongeng yang dibina diatas pembohongan.

(Gambar : Jewish Men from Carpatho, Ukraine Arrive at Auschwitz, Birkenau. May 1944)
Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved