Silap sendiri....

on 16 Oktober 2010


Salam semua sahabat,
Malam semalam aku berblogging ngan server yg teramat slow, tgh dok round2 nak ber B/W (dah le jarang dpt berB/W skg nih), tetiba lak terjadi perkara yg aku x ingini...Haduhhhhh....segan lak aku ngan tuan tanah tuu...x penah2 jadi mcm ni,spoil tul laa..
Korang nak tau jadi camne?

Meh kita tengok pic kt bawah tuuu...
Adoyaiiii...minta maaf bebanyak le AV yekk...aku mmg betul2  x sengaja buat cm tu..
Timbul persoalan,kenapa jd cm gini yekkk...mudah jee..bila server aku slow, aku dok tekan2 enter jeee..yg silapnye aku x refresh page tu..Bila aku dok tekan bebanyak...dlm hati baru la terdetik..pasal ape la x kuar2 mesej aku kat S/box nih??? Pas tu baru la aku teringat nak refresh page....apa lagiiiii...Tuuuuuu diaaaaa ....berderettttttttt!!!!  Berpinau mata akuuu......
So sekali lagi kat sini aku nak minta maaf bebanyak kat AV kerana ketidaksengajaan yg aku dah buat kat s/box ko tu ...sori yekkk!!!




(sila la klik kat pic ni)


P/s: Korang jangan tiru lak aksi ni yekkkk...
Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved