Tahniah Team Lotus Renault GP

on 30 Mac 2011

Agak terlambat sedikit untuk gua ucap tahniah buat team Lotus Renault GP. Pasukan yang ditaja oleh PROTON (pemegang saham kedua terbesar selepas Geni Capita SA) yang berjaya menaiki podium setelah Vitaly Pedrov mendapat tempat ke tiga, dibelakang Lewis Hamilton dan Sebatsian Vettel pada Grand prix Australia baru2 ni.

Dah tentu "kami" akan menyokong pasukan ini berbanding pasukan Lotus yang satu lagi.Okeh, kita tutup buku pasal tu dulu....Apepun Malaysian GP dah tak lama dah. Impian gua nak tengok "free" pun dah berkecai kecuali ader kengkawan gua yang "bersimpati" hehehehe....(bab2 ni geng2 opis je yg tau..) Tiket Grandstand tu....jeless gua. Nak beli rase tak lalu la plak..












Sementara itu untuk Rally APRC 2011 kali ini, Proton mempertaruhkan 2 Satria Neo. S2000 dan Satria Neo Cusco. Semoga berjaya!!

UpDate: Gua terlupa nak ucapkan Tahniah buat Dato Seri Syed Zainal kerana telah mendapat anugerah Dato Seri daripada Sultan Pahang DarulMakmur. 





Tetiba jer gua nak layan you tube pulak..

Sessi Ujipandu oleh Andian, Proton satria Neo R3..layan gak mamat nih.

Satria Neo Cusco (Interior view)


Satria Neo Cusco (Ext view)
Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved