Meh tembak US Army plak...

on 10 September 2011

Meh tembak US Army plak...! Setelah lama kita dihidangkan dengan game dari US dan juga sekutu sekatatnya ....kini baru aku tau ada games dari China yang seakan2, mungkin ader la sikit unsur ciplak kot ngan game "Call Of Duty". 

Paparan grafik games ni pun tak kurang hebatnya. Games ni dinamakan "Glorious Mission//Misi Gemilang". Direka oleh China Giant Network Technology Co. dan disokong oleh Tentera rakyat Pembebasan China.

Aku difahamkan pemain games ni akan terlibat dalam latihan asas tentera, menjalankan misi rahsia dan menjalankan perintahPaling nyata, kali ini pihak musuh bukan lagi dari Rusia, Bapak2 Arab di Timur Tengah, Taliban, Amerika Selatan atau Asia - Amerika, tetapi kali ini pemain video ini akan menembak jatuh pesawat AS, membunuh tentera AS dan mensasarkan segala yang ada didalam kekuatan ketenteraan Amerika. Yeahhhh...membunuh tentera US...peh bunyi cam dasat giler tuuhhhhh...hehehe....terbaikkkk!!!

Walaupun games ni belum lagi popular disini, (belum ada dalam pasaran kutt...) ada yang telah merasa bimbang bahawa permainan ini mampu membawa kepada kekeliruan antara pemikiran tentera dan simulasi permainan. Hehehe...mungkin bagi yang pro Amerika la tu kott.....

Bagi aku...bagus jugak dengan adanya games dari China ni...At least orang2 sana baru rasa "gentar" sikit dengan saingan psikologi dari pihak yang lain. Asik derang je yang dok psiko orang lain...kali ni tau la depa!!!

p/s: Tunggu games orang Islam bunuh tentera Amerika ngan Yahudi plak arrr!!!


Antara paparan dalam games tersebut



Sedutan dari Glorious Mission di you tube...






Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved