Apa Yang Penting....Kerjasamaaa ~ Part 2

on 25 November 2011

Malam ni pun agak bizi. Masak air standby untuk hari Sabtu. Kompom aku tak dapat melawat kengkawan semua. Hari ni aku tak berapa sempat nak ambik gambar. Banyak kerja yang kene buat sampai lope nak "snap" untuk blog. Aku cuba ringkaskan disini...sori semua, aku tak pasti bila dapat balas jejak korang balik...ni pun dah ada yang dok panggil aku.

#Entri cepat lagi segera, ala2 mee maggi untuk entri "Apa yang penting...kerjasamaa"

Pepagi lagi mak aku dah ngajak gi ke pekan sari/pasar Sg Koyan...cari lauk.





Hilang sudah rumput yang menghijau...maklumla musim hujan ni. Kene tambah batu kerikil la.
 Cik Din Johor (kiri) ngan Cik Din Pahang.

 Acara menaikkan khemah rewang...anak beranak je yg buat nih.



Acara melemang...

Angkat khemah lagi...kali ni pasang kat depan rumah si Rahim tu.

Tokey lemang...pak cik aku ngan abg long...

Lauk tengahhari...

Yeahhh...dah stat berinai dahh...

Aku caio dulu...
Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved