Shoutmix Ditamatkan Perkhidmatan, Cbox dan Ishout Sebagai Gantinya....

on 03 Januari 2012

Akhir Disember hari tu aku dapat tahu yang khidmat percuma Shoutmix talah ditamatkan perkhidmatan. Kalau user blog tu nak juga guna shoutmix, kene bayar la lak. Rasanya tak ramai yang nak bayar kan? hehehe.. Jadi hari ni aku cam biasa, melakukan xtvt merayau2 kat blog kengkawan. Baru aku perasan yang mana pengguna shoutmix percuma telah tidak diaktifkan. Manakala bagi pengguna cbox pula masih lagi boleh menggunakan software percuma ni dengan suka hatinya. Begitu juga dengan blog aku...ishout percuma masih lagi boleh digunakan. Jadi, alternatif bagi semua pengguna shoutmix adalah cbox dan juga ishout. (Bagi mereka yang suka blogwalking) So, aku rasa senang je kan bagi pengguna shoutmix nak settlekan problem  nih...Adioz...
Shoutmix kawan aku Apan/Kongsa Kongsi
Cbox Bieaz

C/box  Seribahasa...
# Satu jerr...shoutmix dan cbox ni banyak sgt spam masuk...aku tak suka, tu yg aku guna ishout. tapi Ishout ni ada berat sikit laa...sbb tu aku alih ke page. Satu lagi aku kureng sikit b/w...aku suka drop komen...jadi klau tak de pun x jadi masaalah besor kat aku sebenarnya.
Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved