Ahmad Hazwan Bakri Mohon Maaf Terbuka diFace Book

on 06 Februari 2012

Sejurus selepas perlawanan antara Malaysia vs Bahrain semalam, aku dapati "Ahmad Hazwan Bakri telah membuat permohonan  Maaf secara terbuka di Face Book" menerusi Fan Page beliau. Walaupun kalah...alhamdulillah aku dapati kebanyakkan komen yang diterima masih lagi berbentuk positif.

Bukan kerana komen positif tu sebab beliau [Hazwan Bakri] yang berjaya menjaringkan gol pada malam tadi, tetapi kerana kerjasama berpasukan yang mantap, yang telah mereka tunjukkan terutamanya pada separuh masa kedua. Biarpun masih terdapat beberapa ruang kelemahan.

Apapun buat semua pemain pasukan Harimau Muda...pastikan kekalahan ni menjadi satu lagi detik pelajaran yang berguna buat kamu semua. Selepas ni, insyaallah pada perlawanan menentang Jepun di Bukit Jalil, pastinya stadium akan bergemuruh dengan sorakkan dari penyokong Harimau Malaya yang tetap setia bersama.

Hazwan-Bakri-Mohon-Maaf

Tetap-sokong-harimau-malaya

# Sambil2 tu...aku respek giler pada geng2 Ultras Malaya nih...sanggup buat banner beso "Road To London yang sangat Kreatif". Walaupun tak kesampaian...aku tabik/respek dengan hasil usaha mereka. Kalau nak update terkini dari UM07 [Ultras Malaya 07]...sila cari mereka di Fan Page UM07 di FB.-Juga terdapat T Shirt UM 07 yang sangat2 cun kat sana...gi cari depa skg!!!

Road-to-London-Ultras-Malaya
Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved