Cara Dapat Duit Dari Internet - Blogging Style|Nuffnang

on 20 Februari 2012

Hehehe tajuk tak boleh blah. "Cara Dapat Duit Dari Internet - Blogging Style|Nuffnang" macam ye-ye je aku kan. Tapi tu la, dah hampir 3 tahun aku dok layan blog nih. Baru ni la aku nak merasa hasilnya, tu pun tak le banyak macam orang lain yang lagi otai tu. Tapi, aku tetap bersyukur sebab ada juga.... dari tak ada langsung kan? Bukan senang nak cari cara dapat duit dari internet wooo...nak2 dalam dunia blogging. Ada yang 3 bulan dah stop, ada yang setaun dah lemau...macam2 ada laie laa.

Okey la, kali ni aku nak update tentang cek Nuffnang aku yang dah selamat sampai kat rumah pada 16/02/2012 yang lepas. Kalau korang nak tau, malam tu jugak aku pergi bank in kat dalam "rimau" aku...nampak sangat excited giler aku kat duit pertama dari internet nih. Satu tempoh masa yang lama [menjangkau 2 bulan] dari tarikh aku mohon. Gamaknya tak de cara yang lebih cepat kot nak dapatkan cek tu. Aku siap reply tiket lagi tanya status cek nuffnang aku tu.- Nampak sgt tak sabonya aku nihhh...ha3x!!!
Cara Dapat Duit Dari Internet - Blogging Style
Hajatnya duit hasil berblog aku tu, aku nak belanja keluarga aku. Dapat makan pizza atau Mc Dee pun dah okey dah. Janji aku tak lupakan mereka yang selama ni support aku. Terima kasih juga aku nak ucapkan kepada rakan yang selalu singgah dan tolong klik "rezeki" tu untuk aku. Semoga Allah membalas segala budi baik korang. Aku juga tak lupa,[selalunya kat opis laa] akan tolong klik apa yang patut kat blog korang bila aku singgah. Tolong menolong kan amalan mulia..he3x!!!

Okey, kat bawah ni adalah print screen cek yang aku terima dari pihak Nuffnang tempoh hari. Terima kasih Nuffnang. Setakat ni aku masih lagi setia menjadi ahli "gelihati" kepada korang. Terima kasih juga kepada BE yang korang dah bagi kat blog aku. Bila ada BE tu yang masyuk sikit tu....
Cara Dapat Duit Dari Internet - Blogging Style|Nuffnang
Apapun, blogging mesti happy. Ini lah cerita orang yang pertama kali dapat duit dari internet nih....he3x!!!

Cek+Nuffnang
cek pertama yang aku terima dr nuffnang

# Errr adsword google tu masyuk ker eh? Tetiba jer aku teringin nak apply jugak..- Tetiba jadik tamak lak...ha3x!!!
Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved