Removal Duplicate Title Tags- Natang mende ni?

on 11 Februari 2012

Remove-Duplicate-Title-Tags
91 Duplicate Title tags

Hari ni aku baca entri dari forblogger.net berkenaan isu "Removal Duplicate Title Tags". So tips dah dapat...pe lagi, aku terus check pula di Google Webmaster aku pulak...Hambik ko...ada 91 "Duplicate Title Tags" yang bersedia menunggu untuk aku perbetulkan ataupun remove kan. Jenuh jugak la..mau dalam 30~40 minit aku nak copy dan removekan kesemua duplicate title tags link tersebut. Nak kena buat secara manual katakan....isk..isk..

Tu baru kat "Duplicate Title Tags" belum lagi yang kat crawl error. Banyak seh...kena ambik masa nak check link tersebut dan removekan dari diaksess kat Google. Setau aku, bila dah buat mende2 macam ni jenuh la kita nak menunggu mende tu hilang. Aku tak tau sangat bab2 ni...so kalau nak tau lebih lanjut, sila la pergi ke blog forblogger yang aku dah bagi link kat atas tu, my sifu...hehehe. Happy Blogging sumer...

Sila klik pada gambar untuk paparan yang lebih jelas.


proses-removal-link
Proses copy link dan paste kat removal link

Proses-Removal-Link-Berjaya
Done...91 link telah berjaya di masukkan kedalam removal link/url
Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved