T Shirt Ustaz Azhar Idrus

on 03 Februari 2012

Assalamualaikum semua...hari ni aku nak tempek gambar T Shirt Ustaz Azhar Idrus. Kepada rakan-rakan yang berminat sila la hubungi terus kawan aku di Grousiey Print House seperti alamat yang aku berikan dibawah. Harap ianya dapat memberi menafaat kepada pencari-pencari T Shirt Ustaz Azhar Idrus seperti sebelum ini. Insyaallah, kata member aku, setiap kali ada sessi kuliah terbaru Ustaz Azhar Idrus...beliau akan turut serta dan membuka booth disana.

Tshirt ni bersaizkan American Size...tapi aku galakkan korang guna saiz t shirt yang biasa yang korang pakai je. Contohnya kalau korang biasa pakai saiz m...order la saiz m juga...tq.

Tshirt Ustaz Azhar Idrus
UIA- Kod Design: Tanda Mati
RM 25.00 + RM 5 Pos Laju
UIA- Kod Design C[ JomGi Berjemaah]
RM 25.00 + RM 5.00 Pos Laju
Tshirt Ustaz Azhar Idrus-rock
UIA- Kod Design Fight Right
RM 25.00 + RM 5.00 Pos Laju
UIA - Kod Design JGKK [font kecil]
RM 25.00 + RM 5.00 Pos Laju
UIA - Kod Design JGKB [font besar]
RM 25.00 + RM 5.00 Pos Laju
UIA- Kod Design TS [lacoste collar]
RM 30.00 + RM 5.00 Pos Laju
UIA- Kod Design MB
RM 25.00 + RM 5.00 Pos Laju
UIA - Kod Design MU
RM 25.00 + RM 5.00 Pos Laju

Untuk pertanyaan dan pembelian. Aku sarankan korang hubungi kawan aku seperti alamat dibawah;


Emailkan : Nama, Alamat, No HP, Design & Quantity
Ke grousiey@gmail.com @ dtg terus ke :
GROUSIEY PRINTHOUSE
No. 41-1&2, Jln 9/23E,
Danau Kota 53300 KL
(Blkg KWSP, atas PROTON)
Tel : 03 4131 4382

Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved