[Video] Whitney Houston Mati Mengejut!!

on 12 Februari 2012

Whitney-Houston-Mati-Mengejut

Telah disahkan, Whitney Houston mati mengejut di usia 48 tahun pada hari Sabtu [semalam] di Baverly Hill Hotel, Los Angeles. Penyanyi yang terkenal dangan gelaran "Queen of The Pop"dengan lagu paling femes iaitu "I Will Always Love You" itu dikatakan mati akibat pengambilan berlebihan dadah dan alkohol? - isu yang sering dikaitkan dengan beliau sepanjang karier dibidang nyanyian dan lakonan.

Aku juga meminati suara beliau yang nyaring dan lantang itu. Tapi takat minat je laa, tak de aku nak hafal lagu dia tu...juga filem beliau yang terkenal iaitu "The Bodyguard". Kenkadang kesian juga aku tengok cara kehidupan artis barat ni, hidup mewah...duit berlambak tapi kebahagiaan tiada. Tengok je la pada perkahwinan dia dengan Bobby Brown yang hancur berkecai yang mana Bobby Brown juga seorang artis yang bermasaalah.
Filem-The-Bodyguard-Whitney-Houston

Meninggalkan seorang anak, Bobbi Kristina mungkin bakal mewarisi segala harta mak dia? Itupun kalau sang suami eerrr ex suami dia tak tuntut laa..- Dilaporkan Bobby Brown juga bersedih dengan kematian Whitney Houston. Saat dia mengetahui kematian bekas isterinya dia telah membuat panggilan kepada semua sanak saudara dalam keadaan yang sedih dan menangis, sebelum berita ini dihebahkan kepada umum.


Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved