AKU NAK ULTRABOOK TOSHIBA PORTEGE Z830

on 06 Mac 2012


Tetiba je rakan blogger aku dilanda ribut "Projek Review Ultrabook Toshiba Portege Z830" anjuran Denaihati. Aku pun tah macam mana tetiba juga berminat nak buat review projek Toshiba Z830 ni. Firstly, kompom la kena tengok apa kelebihan yang ultrabook Toshiba Portege tu ada kann...betoi ke bagus noo? Apapun meh kita cuba tengok sat noo....

1. Ultrabook yang Nipis dan Ringan.
Antara Ultrabook yang ternipis dan ringan didunia. Satu dari kelebihan berbanding pesaing yang lain. Juga       mempunyai design yang menarik dengan skrin 13.3 inci.
With a 0.63-inch profile and less than 2.5 pounds, the Portege Z830 ultra slim and light laptop bests its competition right down to the core

  2. Transformasi Innovasi dari Toshiba.
Satu lagi kelebihan Toshiba Portege ini ialah tahan dari tumpahan backlit. Keyboard yang bercahaya diwaktu lampu bilik malap atau terpadam. Solid State Drive, [SSD] yang dipasang mampu membuatkan anda/aku terpegun dengan kelajuannya. Juga tak dilupakan teknologi terkini Toshiba iaitu "Toshiba Hi-Speed Start Technology" yang bakal membuatkan anda [aku] kagum giler dengannya.

3. Keperluan utk seorang Bisnessman
Menggunakan teknologi Intel® vPro™ untuk kecepatan proses ianya juga ditambah nilai dengan
Trusted Platform Module (TPM) yang bakal memberikan tambahan keselamatan kepada ultrabook anda. Juga fingerprint password untuk log in.

4. Audio sistem yang mantap.
Walaupun nipis, anda pasti terpegun dengan audio sistem ultrabook ini. Jenama MaxxAudio®, sistem audio ultrabook ini sangat mantap untuk anda mendengar lagu pilhan dan menonton video kegemaran anda.

5. Ketahanan dan Kepercayaan
Sistem sokongan badan yang dibina telah menjadikan Toshiba Portege Z830 ini sebuah ultrabook idaman. Menggunakan bahan "Magnesium Alloy" untuk ketahanan senibina, Toshiba Portege Z380, turut menggunakan teknologi terbaru iaitu "Toshiba EasyGuard ®" pastinya membuatkan anda tersenyum kepuasan dengan ketahanan dan kepercayaan terhadap ultrabook ini.

“Projek Review Ultrabook Toshiba anjuran Denaihati.com ditaja bersama oleh Toshiba & Intel Malaysia, Eizil.com, Anarm.net, eQurban.com, Alansarproperties.com, Apesal, Kedai Kak Siti, azri.my dan Jerungperkasa.com

# Adesss...tgh hari aku berdiet, semata2 disebabkan entri Aku Nak Ultrabook Toshiba Portege Z830 nih...Satu lagi, untuk info kepada semua tarikh tutup penyertaan contest ni adalah pada 06.03.2012, jam 11.59 malam. Korang kalau tak percaya dgn apa yang aku tulih tak pe, tengok je la video yang ada kat bawah nih. Satu lagi, " tulunnnn" aku dengan klik button Google + aku dan juga tweet entri aku nih!!

Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved