Jumpa Hantu Dalam Latihan Asas Rekrut

on 06 Mac 2012

Jumpa Hantu Dalam Latihan Asas Rekrut, hehehe...aku gelak dulu ehh. Kalau korang biasa pergi ke kem motivasi tak kira lah masa kat sekolah ataupun semasa dalam universiti/kolej, aku pasti korang pernah diwajibkan ke kem motivasi. Bezanya kem motivasi yang bagaimana, biasa? sedang? ataupun agak hard core? Tak kisah lah macam mana pun kann.....

Tapi satu video yang aku nak share dengan korang kat bawah ni adalah satu Latihan Asas Rekrut tentera Laut Diraja Malaysia Pengambilan 192/2003 .. Dimana bakal rekrut tersebut dikhendaki berjalan bersendirian di dalam hutan yang gelap gelita tanpa sebarang cahaya. Makk aihh...dasat gak latihan derang nih....

Serius!!, aku gelak terbahak-bahak semasa tengok video nih, nak-nak masa tu tengah layan dengan kengkawan dalam opis. Tapi, aku juga bersimpati dengan ketakutan tahap dewa derang semasa menjalani latihan tu. Cuma nak tanya...apa pulak perasaan korang jika korang berada ditempat diaorang?




# Malam2 kalau tengok sensorang ada yang rasa takut tak?
Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved