MAWI DAPAT ANAK SULUNG - PEREMPUAN, CAHAYA MALAIKA

on 01 Mac 2012

MAWI+DAPAT+ANAK+SULUNG+CAHAYA+MALAIKA
 Akhirnya isteri kepada penyanyi Mawi, Ekin selamat melahirkan anak sulung mereka seorang perempuan semalam secara normal. Bayi seberat 2.8 kilogram itu dilahirkan oleh Ekin atau nama sebenarnya Nor'ashikin Rahmat,33, di Hospital Pakar An-Nur Hasanah di Bangi dekat sini pada pukul 4 pagi. Dikatakan Ekin dan bayinya kini dalam keadaan selamat dan sihat. Mawi atau nama sebenarnya Asmawi Ani yang kini berusia 31 tahun kini secara rasminya bergelar seorang bapa. Tahniah...kini tanggung jawab kamu telah bertambah...insyaallah semakin murah rezeki kamu nanti.

"Alhamdulillah, isteri saya telah selamat melahirkan seorang bayi perempuan yang sihat pagi tadi (semalam). Saya juga bersyukur kerana semuanya berjalan dengan lancar," ujarnya yang turut berada di sisi Ekin sewaktu melahirkan anak sulung mereka. Diberitakan nama anak sulung mereka ialah CAHAYA MALAIKA untuk info, selepas tiga tahun MAWI DAN EKIN melayari alam rumah tangga, Ekin telah dua kali mengalami keguguran kandungan,  Alhamdulillah kali ini mereka berjaya jua..semuanya dengan kuasaNYA. Tahniah untuk mereka berdua.

Sumber -kosmo
             abg teror.


# Lihat GAMBAR TERBARU PUTERI MAWI DAN IKIN- CAHAYA MALAIKA

# Sorry geng...kepala aku masih terbuai2 lagi [pening] dengan ombak Laut China Selatan, bila ngadap laptop jerr....mak aihhh terasa beralun2 macam duduk dalam bot lagi....insyaallah esok aku akan kembali seperti biasa.
Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved