GAMBAR ANAK MAWI - CAHAYA MALAIKA

on 01 Mac 2012

Ini adalah Gambar Anak Mawi, Cahaya Malaika yang baru saja aku jumpai di f/b. Kredit kepada mygosip.com dan sinar harian kerana gambar terbaru ini. Amacam? Comel tak gambar Cahaya Malaika nih...puteri sulung Mawi dan Ikin setelah 3 tahun berkahwin.

Cahaya Malaika bermaksud "Cahaya Permaisuriku", pada aku memang sesuai sangat nama tu. Apapun, tahniah aku ucapkan kepada mereka berdua.
“Jujurnya, saya berasa amat teruja menanti kehadiran cahaya mata pertama ini, namun debaran saya terbalas apabila mendakapnya. “Saya pasti akan menjaga dan mendidik anak sulung saya ini sebaiknya. Saya dan Ekin akan membahasakan diri kami Abi dan Ummi,” katanya dalam kenyataan yang dikeluarkan Astro, hari ini.- sinar harian

GAMBAR+CAHAYA+MALAIKA+ANAK+MAWI

GAMBAR+ANAK+MAWI+IKIN
Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved