Sambutan Harijadi Puteri Yasmeen Suraya - Dinner di MAEPS

on 06 Mac 2012

Hari tu aku ada jemputan dinner kat MAEPS sempena sambutan harijadi Puteri Yasmeen Suraya, MAEPS adalah singkatan kepada Malaysian Agro Exposition Park Serdang. Pertama kali ke restoran tu, agak susah jugak nak cari jalan yang "lurus dan benar"...nasib baik adik ipar aku pernah sampai sana dan guide aku menerusi telefon. Kalau tak...kompom sesat jalan sampai kesudah. GPS tak bawak lak...kalau tak..2 jerr...makin tersesat jauh atau terus tepat menuju tempat tersebut...he3x!!

Okey, makanan kat sana ala-ala buffet steamboat. Pengusahanya pula orang melayu, nama beliau ialah...Hajah Maznah Food Industry. Tapi aku ada baca kat blog Ben Ashari, sekarang ni anak beliau yang ambil alih...ntah laa...aku tau makan jerrr...:)

Baru+SAmpai+Ke+Resotran+MAEPS
Baru sampai dilokasi....
STeamboat+MAEPS
ruang makan yang disediakan
Antara steamboat yang disediakan
Macam biasa...kasik rebus dulu...
Kejap adaa...kejap tak de...ha3x!!!
Ni la tukang sebat tu...biras aku, Haji Asri
Yang ni, membohong jerrr...he3x!!!
Map+Nak+Pergi+Ke+Restoran+MAEPS
Maps/peta ke restoran MAEPS
Puteri+YAsmeen+Suraya
Puteri Yasmeen Suraya - Gambar kat tempat lain...

Hadiah+Harijadi
Hadiah besday yg Puteri Yasmeen punya nihh....

Bagi aku, makanan kat sana kira okey laa...rega? Sorry memang aku tak tanya...korang boleh search sendiri kalau korang nak pergi kesana. Btw, Happy Besday buat Puteri Yasmeen Suraya, semoga sihat sokmo dan dilimpahi rahmatNYA...Aminn.- Draft entri yg tak menjadi dulu nihhh...
Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved