TIARA BEACH RESORT, PORT DICKSON

on 15 Mac 2012

Cuti sekolah kali ini aku dah berjanji dengan anak-anak aku untuk melepak di Tiara Beach Resort, sejak dari bulan Januari lagi. Bilik pun dah "reserve" awal. Yang nyatanya derang dah lama menghitung hari di kalendar kat rumah tu...:) Tiap -tiap hari dok tanda kalendar dengan "marker pen", semakin hari semakin hampir dengan tarikh yang aku dah tempah, iaitu 14 Mac 2012.  Memang dah tak sabar betul derang nak mandi kolam...dannn...kali ini, udah tiba masanya untuk aku melayan karenah anak-anak pulak.

TIARA_BEACH_RESORT

MASA_MANDI

KAKI_HANTU_KOLAM

# Aku pun baru sampai je kat rumah..masih terasa sakit tulang pinggul sebab layan bebudak ni main gelongsor air yang panjang tu. Apepun, Tiara Becah Resort ni pada aku memang besh jugak la. Bebudak pun banyak pilihan...sori...tak sempat nak jejak langkah geng2 blogger lagi. Mata aku pun dah beratt giler nih.
Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved