Kenangan manis diMasjid Putra, Putrajaya - selamat Pengantin Baru Apai

on 28 April 2012

Masjid Putra Putrajaya
gambar google
Salam semua kengkawan. Insyaallah siang nanti [sabtu] aku akan berada di Masjid Putra,Putrajaya sekitar jam 11 pagi hingga 1 tengah hari. Buat apa lak kat sana bro? He3x!!!...ni haaa...member kamcing aku masa dulu2 nak nikah dah. Selamat dah sorang lagi.

Btw, aku nak ucapkan "Selamat Pengantin Baru" kat sahabat aku...Zakri Shariff [Apai] kerana berjaya juga mengakhiri zaman bujang beliau. Nama Apai tu semasa zaman sekolah lagi...la ni dah tak panggil kot...sebabnya? La ni dia dah join tabligh...dedulu rock underground habis. sebut je pasal gang2 UG tu...sumer dia tau. Msatu lagi, masa aku kahwin dulu, dia duk kat belakang aku....bila settle akad nikah jerr, dia la yg terus urut kat belakang aku...pehhh...rasa cool jerr.

Masa bujang aku, banyak juagk kenangan dengan dia nih...memacam mende laa...antara yang aku tak leh lupakan masa kami pergi kenduri di rumah kakak angkat aku di Pandan Jaya. Rasa pelik bila masa berdoa, tuan rumah datang dan letak sesuatu kedalam tangan kita. Ingatkan apa, rupa2nya "RM" hehehe....pe lagi senyum lebor je laa.....

Okeh..banyak merapu dah nih, aku cayiokk dulu. jam pund dah cecah 3.30 pagiii.....


Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved