TOP 10 LINK REFERRER DENAIHATI FEBUARI 2012

on 02 April 2012

Alhamdulillah, bersyukur lagi kerana tahun 2012 ini merupakan tahun terbaik buat blog YastroOnLine untuk meraih sedikit pendapatan di blog. Bermula dengan bulan Januari 2012, kali ni untuk bulan Febuari link yang masuk ke blog DH agak merosot sedikit. Memang bulan Febuari visitor blog agak merudum sedikit, jadi bulan March nanti insyaallah trafik agak baik sedikit dan mungkin juga link referrer ke blog DH akan meningkat sedikit, insyaallah. Jadi dibawah ini adalah printscreen blog yastroOnLine untuk Top 10 Link Referrer bulan Febuari di blog Denaihati. Aku yakin, jika kena dengan cara dan usahanya blog2 lain juga mampu melakukan atau masuk didalam list top 10 nih.

Top+10+LINK+REFERRER+DENAIHATI+FEBUARY+2012

# Opss...sekarang ni blog Denaihati juga sedang melakukan satu contest. Contest 5 entri terbaik Denaihati di google search Malaysia. Aku memang tak sempat nak godek2 blog Denaihati, jadi kali ni memang aku tak dapat nak join. Jadi kepada rakan2 blogger yang nak join, dipersilakan. Bila lagi nak dapat hadiah dari bro Denaihati, kan.- Siapa DH? Hehehe...kali ni bro DH tak leh lari dah, dah jelas muka dan suara dia keluar kat youtube...


# Blogger kali ni memang meriah, Bloggerwanita.com juga sedang menganjurkan peraduan "Wang Tunai RM5,000 untuk Blogger"  yang telah bermula pada 1 April 2012 (semalam), terdapat 100 orang blogger sedang berjuang untuk menjadi blogger terhebat di Bloggerwanita. - pehh...mmg meriah betul kali nih weiii...:)
Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved