AMAH AMUK SEPAK BAYI?

on 13 Julai 2012

AMAH AMUK SEPAK BAYI? Pagi-pagi Jumaat lagi dah ada sesuatu yang buat hati aku panas. Tak habis2 kisah orang nak dera bayi lagi.

Aku ni memang pantang sebenornya bila dengo kisah begini. Nak2 lak ni kes amah sepak bayi....WTH ehhh?

AMAH AMUK SEPAK BAYI?


Tah, la...bila aku terbaca je berita dari Metro ni, mak aihhh....sakitnya hati aku....Orang dah bagi kerja kat sini patutnya bersyukur laa. Buat kerja tu elok2...jangan la buat bende2 yang menyimpang macam nih. Heiii....dapat kat aku, mau kenna terajang balik orang jenis camnih!!


AMAH AMUK SEPAK BAYI?

Memang jenis manusia (amah) yang tak reti bersyukur dia nih...Aku doakan dia kena penjara lama2 sikit. Baru puas hati aku.....



# Sori klau korang masuk blog aku 2/3 hari ni nampak lain macam jerr...mmg ada pblm sikit lorr. Ingat nak tuka template thesisforbloggerV2, last2 komen i/d aku tu cam ada pblm je. So, wat masa skg aku maintain je la ngan template TFBV1 nih. Btw, kalau korang ada guna tempalte shah danial nih, leh cari group kat f/b....siap ada support group lagi. Mana ada template free yg mesra seo pas tu ada support group laie wooo....

AMAH AMUK SEPAK BAYI?
-salam mesra dr yastro-
Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved