Bekas Askar British Dapat Tangan Bionik

on 30 Ogos 2012

Bekas Askar British Dapat Tangan Bionik ! Seorang bekas tentera British yang tercedera semasa pertempuran tahun 2010 dengan Taliban, telah berjaya mendapat tangan bionik.

Kejadian 5 September tersebut telah menyebabkan rakan beliau yang berada dibelakangnya terkorban, manakala beliau pula cedera parah ditangan dan juga disekitar mata dan badan.

Bekas Askar British Dapat Tangan Bionik


Semasa Dalam Service

Andrew Garthwaite, 25, yang terkena bedilan RPG semasa pertempuran dengan Taliban kini mendapati hidupnya kembali ceria setelah tangan bionik yang baru didapatinya berjaya menjadikannya seperti insan biasa semula.
'Ia adalah perkara-perkara kecil yang lebih mudah sekarang - seperti membuka balang atau memegang sudu. Ini adalah perkara-perkara yang saya tidak dapat untuk melakukan sebelum ini dan sekarang saya belajar lagi. 'Saya rasa jauh lebih baik dan saya agak gembira dengan kecacatan saya. Saya bangga dengan apa yang saya telah dicapai dan apa yang saya telah lakukan. '
Bekas Askar British Dapat Tangan Bionik 
-salam mesra dr yastro-

Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved