Olimpik London 2012

on 04 Ogos 2012

Olimpik London 2012 ! Salam dan selamat berpuasa kepada rakan blogger dan pembaca yang beragama Islam semua.

Sukan Olimpik 2012 yang sedang berlangsung di London kini semakin hangat. Kejuaraan dan kejar mengejar untuk memiliki emas masih lagi berlaku antara 2 negara besar didunia, China dan US. Negara kita Malaysia masih lagi ternanti-nanti akan pingat emas tersebut.

Olimpik London 2012


Satu persatu atlet dari Malaysia terpaksa atau dipaksa pulang. Tetapi semalam, Datuk Lee Chong Wei yang pada mulanya diragui prestasinya kerana kecederaan sebelum ini bangkit dengan satu permainan hebat menundukkan Cheng Long. Chong Wei menang semalam dalam kedua-dua perlawanan separuh akhir dengan mata 21-13 dan 21-14.

Mara ke final Olimpik bagi kali ke 2, pasti semua rakyat Malaysia berdoa agar kali ini pertemuan Chong Wei dan Lin Dan akan memihak kepada Chong Wei sekaligus memberikan emas pertama buat negara.
Harap2 begitulah...Satu Malaysia berada dibelakang beliau sekarang.

Sebelum terlupa, hari tu aku dapat satu lagi hadiah dari pn Dahlia, insyaallah nanti aku update. Sebenarnya kalau nak ikutkan, banyak mende yang aku nak update, tapi masa tak mengizinkan. Nak jenjalan kat blog kengkawan pun agak terhad. Ada komitmen lain yang harus aku utamakan.

Satu lagi, semalam ramai blogger2 menyebut nyaebut google dah update PR. Aku pun sempat juga check status blog ni. Alhamdulillah, status pak sarjan dah dikembalikan kepada blog aku nih. Phewwww.....ala rasa gumbila sikit dalam hati...hehehe.

Ok, aku nak balik kampung sat, insyaallah jumpa lagi dilain masa.


Olimpik London 2012
-salam mesra dr yastro-



Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved