Berakhir Cabaran SEO Eyriqazz vs Denaihati

on 26 September 2012

Berakhir Cabaran SEO Eyriqazz vs Denaihati ! Yup, akhirnya berakhir juga Cabaran SEO Eyriqazz vs Denaihati nih. Aku yang sekadar duk jejauh ni sekali sekala tengok-tengok juga keputusan semasa di google. Nampaknya kali ni tak ramai yang nak masuk Cabaran SEO tu. Pelik juga aku.....

Berakhir Cabaran SEO Eyriqazz vs Denaihati

Aku tertunggu juga kot brader jomkong tu nak masuk, tak dak.....senyap jerr...ingatkan brader Ensem yang no 1 ari tu nak masuk, dia pun tak masuk.Hmmm....mungkin nak berehat, macam aku la kot.He3x!!!

Btw, tahniah aku ucapkan kepada pemenang contest tu, forblogger memang susah la nak di nafikan kehebatan blog tu. Tengok rank ngan owner dia dah tau. Satu2nya PR4 yang join contest....sayurrr je orang lain di buatnya...hahaha.

Itu pun nasib baik tokey beso, Denaihati tak masuk...kalau idak, lagi laa.....Habis yang len2 kena canai..hehehe- memain je wei, jangan serius sangat.

Apapun, tahniah kepada pemenang contest tu....5+1 lagi tuu...juga tahniah kepada yang join. Err...dengar2 citer DH dah ada iPhone 5, yang pertama kat Mesia tu....La ni, kita tunggu dia nak buat contest iPhone lak kot....dan nampaknya ramai yang merayu DH supaya jangan hentikan tema "Hidup Untuk Memberi" tu..biasak la bro, sikit sebanyak dalam hidup ni mesti ada pahit manisnya...tu salah satu cabaran juga tu.

Buat yang tersenarai utk terima hadiah dari DH, tak kira la apa bentuk sekalipun, aku nasihatkan sabo yerr...aku dulu masa memula dulu pun cuak juga, awat lambat no nih....btw, dah 2/3 kali, aku dah faham laa...la ni aku pun belum claim lagi hadiah aku yg last tu...sabooo....hehehe.

Rasanya takat ni je la aku nak merapu malam nih, jam pun dah 2.30am...uishhhh...masuk titun dulu!!!!

- Pelik gak rss DH nih....awat tak timbui2 lagi dah...last entri yg dapat entri Olimpik....nti aku cuba tanya dia. Akhirnya.......

Berakhir Cabaran SEO Eyriqazz vs Denaihati
-salam mesra dr yastro-





Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved