Kamal Affandi Sakit AVM, Bantuan Rakyat Malaysia Diperlukan

on 11 Oktober 2012

Kamal Affandi Sakit AVM, Bantuan Rakyat Malaysia Diperlukan ! Menerusi blog Mazidul Akmal Sidek, Kamal Affandi Hashim yang merupakan seorang penganalisa jenayah dan sering muncul di kaca tv dilaporkan sakit AVM serta memerlukan bantuan rakyat Malaysia.

Kamal Affandi Sakit AVM, Bantuan Rakyat Malaysia Diperlukan

AVM merupakan singkatan kepada Arteriovenous malformation (AVM) adalah satu penyakit yang telah ada pada mangsa sejak lahir lagi. 

Menurut info, AVM yang ada di dalam kepala Kamal adalah lebihan urat di kepala yang telah mengganggu koordinasi tangan kanan beliau, dia juga terpaksa menanggung kesakitan dan pening kepala pada tahap kritikal.

Disebabkan AVM adalah penyakit yang semulajadi, insuran yang diambil oleh Kamal tidak boleh menanggung kos rawatan beliau yang berjumlah RM41,820.

Melalui info terkini dari blog Mazidul, Kamal Affandi kini memerlukan hanya RM10,000 sahaja lagi. Beliau juga di laporkan telah menjalani pembedahan semalam dan keadaaan beliau di laporkan semakin pulih.

Kamal juga telah mengucapkan terima kasih kepada semua rakyat Malaysia yang turut mendoakan keselamatan beliau serta sudi untuk menyumbang membiayai kos pembedahan terbabit.

Kini, kos rawatan untuk Kamal hanya tinggal RM10,000 sahaja. Untuk membantu kos rawatan yang hanya tinggal RM10,000 itu, anda boleh melakukannya menerusi akaun Kamal seperti di bawah.

Public Bank Kamal Affandi Hashim : 4007 85 2927

Kamal Affandi Sakit AVM, Bantuan Rakyat Malaysia Diperlukan
~Salam mesra dari yastro~
Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved