Amy Search Terkilan Gaya Nabila di Anugerah Blockbuster

on 09 Oktober 2012

Amy Search Terkilan Gaya Nabila di Anugerah Blockbuster ! Anugerah Blockbuster dah beberapa hari berlalu. Aku akui, malam tu aku pun tonton juga sebab wife aku nak tengok. He3x!!....kuasa isteri, tak boleh bantah dah.Kang aku lak kena tidur kat ruang tamu...ha3x!-joking.

Amy Search Terkilan Gaya Nabila di Anugerah Blockbuster
Nampak kemanisan dia bila bertudung gini.....
Berbalik pada komen Amy Search di Sinar yang turut terkilan dengan gaya Nabila ketika malam Anugerah Blockbuster itu seperti yang beliau luahkan sendiri..
Situasi itu turut dirasai bapanya, Amy yang ketika dihubungi Sinar Harian Online berkata, “memang saya tidak bersetuju dengan penampilannya pada malam itu."

“Bagi saya 'designer' pun perlu tahu jenis pakaian yang direkanya serta dia (Nabila) sendiri perlu tahu apa yang dipakainya itu.

“Banyak lagi baju rekaan cantik yang boleh dipakai dan saya percaya dia sudah cukup dewasa untuk mengetahui serta berfikir dengan lanjut mengenai perkara itu,” katanya yang turut membuat persembahan dengan mendendangkan tiga lagu pada majlis anugerah itu.
Amy turut berkata, “sekarang hasil kerja dan lakonan dia sudah semakin bagus."

"Seharusnya dia menjaga penampilan dan imejnya, jangan sampai memberi peluang dan ruang untuk orang mengata, menghentam atau jatuhkan dia," katanya lagi.
Serius, malam tu bila aku tengok pakaian yang dipakai oleh Nabila aku dah memang dapat agak. "Kompom lepas ni kena Nabila nih." Dan dugaan aku benar belaka, rata2 blog, laman web dan media berkata tentang pakaian yang dipakainya malam tu.

Sepatutnya, sorry la, ni pandangan aku jer. Dah tau kita duduk kat Malaysia, beragama Islam lak tu, kena peka la dengan perkara2 begini. Tau la kamu tu artis, tapi jangan la terober sangat Nabila weii. Ni dah macam tak cukup kain lak aku tengok..ha3x!!!

Satu lagi, tang designer dia tu, Alia Bastamam. Rasanya kalau buat design/fesyen yang lebih banyak tampalan kain pun lagi ok kot. Jangan la sampai macam tu sangat..he3x!!! Seksa orang lain menegoknya.

Aku cakap bukan la aku ni pun bagus sangat, tapi bila bapak dia dah tegur, kira okey la tu kan. At least bapak dia yang banyak pengalaman dalam industri ni boleh bagi panduan sikit kat dia. Btw, tak salah aku hari ni Nabila pun dah jawab isu ni kat satu media. Harap2 len kali dia belajar dari kesilapan nih. Adios.

#Dalam pada tu ada yang bertanya kepada Kementerian Penerangan....macam dah hilang taring jerr...tak macam dulu2 lagi waktu zaman rock memula nak kuar tv...:D

Amy Search Terkilan Gaya Nabila di Anugerah Blockbuster
-salam mesra dr yastro-
Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved