iPhone 5 Gadget Impian

on 01 Januari 2013

iPhone 5 Gadget Impian ! Lama dah aku tak join mana-mana contest ataupun giveaway rakan blogger. Tiba masanya aku rasa kali ni tetiba nak join pula iPhone 5 Gajet Impian anjuran bro Denaihati. Aku akan cuba setakat yang termampu.iPhone 5 Gadget Impian

iPhone 5 Gadget Impian
iPhone 5 Gajet Impian
Antara tugasan yang di beri oleh bro Denaihati untuk contest iPhone 5 sebagai gajet impian ini ialah seperti gambar di bawah....

iPhone 5 Gadget Impian
Selain itu, Dh juga memberi hadiah saguhati kepada peserta, tapi aku tak pasti berapa ramai. Kalau ikut kenyataan beliau, tunggu sehingga rakan penaja mengesahkan perkara itu. So, mungkin akan ada hadiah lain lagi selain dari iPhone 5 Gajet Impian yang di rebutkan.

Senarai entri iPhone 5 entri Denaihati yang aku cari, selongkar jumpa..
  1. Live iPhone 5
  2. iPhone 5 Malaysia Pertama
  3. iPhone 5 Countdown
  4. iPhone 5 dilancarkan
  5. iPhone 5 vs Samsung Galaxy S3 Drop Test
  6. iPhone 5 Gambar dan Video
  7. iPhone 5 Malaysia vs Singapore vs Hong Kong vs USA
  8. iPhone 5 gadget impian
Kenapa aku minat sangat iPhone 5 ini
Bab -bab ni sebenarnya aku memang sangat2 fail. Bagaimanapun aku akan mencuba sebelum menyerah kalah..he3x!!!

  • Aku sehingga kini belum pernah mencuba atau memiliki sebarang telefon pintar seperti Samsung apetah lagi iPhone 5 ini. Keterujaan untuk memiliki pasti lebih tinggi dari orang yang dah biasa guna, sebabnya aku nak cuba explore semua function yang ada di dalam gajet tercanggih seperti ini.
  • Walaupun aku belum pernah memiliki sebarang telefon pintar, aku juga membaca mengenai spesifikasi iPhone 5 ini. Antara yang menarik hati aku ialah rekabentuk menggunakan aluminium, kamera 8 m/pixel, dan bateri yang lebih baik. Apple juga terkenal sebagai pengeluar produk yang sangat berkualiti tinggi dan tahan lasak berbanding pengeluar gajet2 yang lain.
  • Last sekali, tentunya aku nak juga merasa berblogging dengan peranti pintar sebegini, orang lain dah lama dahhhh.....he3x!!!
Rasanya itu sahaja yang aku mampu coretkan sehingga kini, buat rakan blogger yang nak menyertai contest iPhone 5 gajet Impian Denaihati ini, sila la berbuat demikian sebelum 11.59 malam pada tarikh 06 November 2012 ini. Selamat mencuba.....

Contest iPhone 5 Gadget Impian anjuran Denaihati di taja oleh eQurban.comStudioAksara.comAbangEnsem.com,AriffShah.comEizil.com,
 Sweetkurma.comAzri.my,Serverfreak.com dan Denai.my





# Minta Tolong Semua Kawan2 atau pembaca untuk "Ringankan Tangan Anda Klik Butang G+1 ", Ianya amat Penting Kerana den sekarang ni sedang BERTARUNG untuk CONTEST iPhone 5 GAJET IMPIAN ini.... Bagi rakan2 blogger yang join, just inform aku dan aku akan kembali dgn kadar segera utk beri G+1 utk korang pula......Terima kasih.





iPhone 5 Gadget Impian

~Salam mesra dari yastro~
Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved