Menang SUV Bernilai RM80,000 dan iPhone 5

on 05 November 2012

Menang SUV Bernilai RM80,000 dan iPhone 5 ! Nan dia....hadiah dia betul2 kaw maaa....SUV bernilai RM80K, walaupun Suv tu jenama China, Cherry Tiago tetapi still berbaloi ma.

Menang SUV Bernilai RM80,000 dan iPhone 5

Bak kata orang tua2, kalau dah rezeki tu, tak akan kemana. Macam tu jugak la dengan contest iPhone 5 Gajet Impian, kalau tak cuba kita tak akan tau maa....So entri ni sebenornya hanya entri yang sengaja aku kaitkan dengan contest dari bro DH...:D

Apapun, tahniah la buat pemenang bertuah tu, Woon Hui Koon, 55, yang merupakan seorang akauntan. Dia menang sebab guna kad visa debit kat Giant semasa promosi Giant-Visa Meriah Raya 2012  di lakukan tempoh hari.
"Saya menganggap kemenangan ini sebagai hadiah kesetiaan daripada Giant kepada saya sekeluarga yang sudah lama berhasrat membeli kenderaan bersaiz besar untuk kegunaan kami," katanya yang berasal dari Sentul, Kuala Lumpur.
Nengok....akauntan pun bolom mampu kereta bersaiz beso untuk keluarga dia....punyalah syusah cali makan kat KL nih...he3x!!!

So....masih ada masa lagi bagi mana2 rakan blogger nak join contest anjuran Denaihati nih, hanya tinggal beberapa hari saja lagi nih!! Meh sesama kita reramai rebut hadiah utama iPhone 5 dari contest beliau. DH mmg terbaik...:Hidup Untuk Memberi"....- pehhh...kipas syusah mati boto dah nih...ha3x!!!!


# Satu lagi, sebenornya aku tengah test "sticky post"...lama tak buat...alhamdulillah menjadi juga la, walaupun dgn blogspot new interface nih.....Ada yang nak tau ka sticky post tu apa??



Menang SUV Bernilai RM80,000 dan iPhone 5
~Salam mesra dari yastro~



Ranking: 5
 
© Yastro.net All Rights Reserved